Klantenservice

WAT KUNNEN WE VOOR JE DOEN?

klantenservice Informatie over
Bestellen & Levering
Retourneren
Betalen
Annuleren
klachtenafhandeling
Contact

 

 

Bestellen & Levering

Wij streven er naar jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen, uit voorraad leverbare artikelen zullen normaal binnen 1-2 werkdagen worden bezorgd binnen Nederland. De bestellingen binnen Nederland worden verzonden met PostNL, inclusief Track & Trace.

Verzendkosten
De verzendkosten binnen Nederland bedragen slechts € 2,95 per bestelling, ongeacht het aantal bestelde sets.
Bestellingen boven de € 100,- worden gratis thuisbezorgd.

Internationale zendingen zijn de verzendkosten:
België € 9,95
Duitsland € 10,95

Status van uw bestelling
We houden je altijd op de hoogte via de e-mail, maar wil je toch snel de status van jouw bestelling inzien dan kan dat gemakkelijk in jouw mijn account of opvragen via de volgende pagina informatie over de bestelling

Levertijd
Bij ieder artikel wordt aangegeven of deze op voorraad is en wanneer de verwachte bezorgdag is. Wanneer je de bestelling plaatst op werkdagen voor 15:00 en betaalt met iDEAL, Afterpay of Paypal, wordt deze in de regel de volgende dag geleverd.

Je ontvang van ons een bericht waarmee je de bestelling kunt volgen via Track & Trace. Ruim 97% van de leveringen door PostNL worden op de aangegeven bezorgdag bezorgd.

Staat je bestelling al meer dan vijf werkdagen op ‘Verzonden’? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder.

Ben je niet thuis? Dan wordt het pakketje op maandag t/m zaterdag (indien mogelijk) afgeleverd bij je buren. Of de bezorger komt de volgende dag nog eens langs (m.u.v. zondag).

 

Bestelling retourneren

Toch niet tevreden over het product? Of is het stuk? Dat is vervelend. En daar gaan we iets aan doen.

Bedenktermijn
Toch niet blij met je aankoop? Dan kun je dit binnen 30 dagen, na ontvangst van je product, bij ons melden. Hierna krijg je nog eens 14 dagen de tijd om je product kosteloos aan Olgo.nl terug te sturen. Graag wel in originele staat en verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk). Dus bekijk het product gerust zoals je in de winkel zou doen.

Heb je jouw product in gebruik genomen maar voldoet het toch niet aan jouw eisen? neem dan contact met ons op of wij iets voor je kunnen betekenen, misschien kom je in aanmerking voor een deelvergoeding

Retour aanvragen
Retourneren is uitsluitend mogelijk indien de producten compleet zijn, vrij van gebruikssporen en in ongeopende verpakking.

Een retour aanvragen doe je makkelijk en snel via onze contact pagina, na de aanvraag ontvang je van ons verdere instructies over hoe je je product aan ons retour kunt zenden.

Garantie
Op alle artikelen die je bij ons koopt heb je uiteraard fabrieksgarantie. In het geval je een artikel ontvangt dat niet aan jouw verwachting voldoet, neem dan contact met ons op. Mocht bij het bouwen van de bestelde Lego set(s) blijken dat een of meerdere onderdelen missen, kun je rechtstreeks contact opnemen met de LEGO klantenservice op het nummer (00800) 5346 5555 (gratis).

Je mag natuurlijk altijd contact met ons opnemen

 

Betalen

Tsja, betalen is een onderdeel van iets kopen. Bij ons kan dat op verschillende manieren:

iDEAL
Doe je aan internetbankeren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of de Triodos Bank? Dan heb je toegang tot iDEAL, de gemakkelijkste manier van betalen op internet. Waarom zou je kiezen voor iDEAL?

Je betaalt snel, simpel en veilig online via jouw eigen bank.
Je hebt geen speciale software nodig om iDEAL te gebruiken.
Betalen met iDEAL is bij ons altijd volledig gratis.

PayPal
Bij Olgo kun je betalen via PayPal. Een PayPal-rekening kun je gebruiken als je digitale portemonnee. Een veilige en handige plek waar je jouw betaalmethodes kunt bewaren en eenvoudig kunt gebruiken. Je hoeft niet langer je creditcardgegevens te onthouden of naar je random reader te zoeken. Het enige wat je nodig hebt is je e-mailadres en PayPal-wachtwoord. Ook kun je makkelijk betalen met creditcard via PayPal zonder een account aan te maken, klik op "betalen als gast". Op de website van Paypal kun je meer informatie vinden.

AfterPay - (betaling na ontvangst)
Shoppen waar en wanneer jij wilt, zonder direct te betalen. Betaal met AfterPay en het enige wat je hoeft te doen tijdens het betaalproces is jouw gegevens en e-mailadres in te vullen. Nadat we jouw bestelling hebt ontvangen, stuurd AfterPay je een factuur per mail en kun je betalen wanneer het jou het beste uit komt, binnen de gestelde betaaltermijn van 14 dagen. Dat is de zelfservice van AfterPay.

AfterPay voert voor Olgo het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij betalen met een digitale factuur tot een bedrag van € 150 als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van € 250.

Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website

Sofort banking
Heb je een account bij Sofort banking dan is deze betaal methode handig voor jou, op die manier bieden wij ook voor buitenlandse klanten die met hun eigen valuta willen betalen een eenvoudige en veilige betalingsoptie.

 

Annuleren

Heb je net jouw bestelling afgerond en ben je iets vergeten. Of bedenk je dat je het product toch niet nodig hebt. Geen probleem! Neem direct contact met ons op. Zolang de bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft, kunnen we deze direct voor je wijzigen of annuleren.

Wanneer het artikel niet langer in verwerking is, kun je het niet meer annuleren. Je kunt het dan na ontvangst wel retourneren.

 

klachtenafhandeling

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de klantenservice door te geven. Dit kan per e-mail of regulier post . De klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Klacht melden bij: onze klantenservice

Onze gegevens:
Olgo.nl
Noordzijde 20F
8302 GL, Emmeloord
KvK-nummer: 67891225
Btw-identificatienummer: NL138162955B01
e-mail: klantenservice@olgo.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

 

Contact

Heb je toch nog vragen of wil je iets anders aan ons kwijt, schroom niet en neem contact met ons op!

E-mail onze klantenservice